گام به گام حسابان یازدهم

گام به گام حسابان یازدهم

گام به گام حسابان یازدهم، دارای پاسخ کامل آزمون ها، فعالیت ها و همچنین تمرینات کتاب حسابان یازدهم می باشد. کلیه دانش آموزان پایه تحصیلی متوسطه اول، با مطالعه کردن پاسخ های صحیح تمرینات، روش های حل سؤالات را فرا خواهند گرفت.

درس حسابان  یازدهم، از جمله دروسی است که هر دانش آموز بایستی آن را به خوبی فرا گیرد و توانایی پاسخ گویی به سؤالات آن را داشته باشد. حسابان یازدهم، سؤالات و تمرینات زیادی را شامل می شود که همین امر باعث می شود بعضی از دانش آموزان پایه متوسطه اول قادر به پاسخ گویی به تمامی سؤالات، نباشند.

با مواجه شدن با چنین شرایطی، دانش آموزان می توانند با رجوع به گام به گام حسابان یازدهم، شیوه حل سؤالات و به پاسخ رساندن آنها با توجه به روش های عنوان شده در آن به خوبی فرا گیرند. گام به گام علاوه بر درس حسابان پایه تحصیلی یازدهم، کتابی مخصوص رشته های تجربی را دارا می باشد که در هر دو کتاب، خلاصه مطالب هر درس از کتاب درسی، به همراه پاسخ کامل سؤالات و فعالیت های آن می باشد.

حل تمامی سؤالات موجود در گام به گام حسابان یازدهم، کاملاً صحیح و کارشناسی شده است و به همین دلیل، کلیه دانش آموزان پایه تحصیلی یازدهم می توانند برای یادگیری نکات کلیدی درسی، به آن با خیالی راحت رجوع کنند. در امه نیز نسخه الکترونیکی گام به گام حسابان یازدهم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

ببینید: پکیج آموزش هندسه 2 یازدهم

دانلود گام به گام حسابان یازدهم

همان طور که اشاره شد، یادگیری تمامی نکات و مطالب ارائه شده در درس حسابان پایه تحصیلی یازدهم، بسیار حائز اهمیت است و آن دسته از دانش آموزانی که در یادگیری بعضی از مطالب درسی دچار مشکل هستند، می توانند با رجوع به گام به گام حسابان یازدهم، هم با انواع مختلف سؤالات آشنا شوند و هم اینکه به خوبی نکات و تکنیک های استفاده شده در حل سؤالات را یاد بگیرند.

به همین جهت، به منظور دسترسی راحت دانش آموزان رشته های ریاضی و فیزیک و همچنین رشته های تجربی، در این بخش لینک دریافت فایل گام به گام حسابان یازدهم ارائه شده است.

گام به گام حسابان یازدهم

دانلود فایل

موارد ذکر شده در گام به گام حسابان یازدهم

به طور کلی گام به گام برای هر کتاب تحصیلی در مقطع تحصیلی یازدهم، دارای بخش ها و قسمت های مختلف می باشد که همین موضوع برای گام به گام حسابان یازدهم نیز صدق می کند و همان گونه که اشاره شد، کلیه پاسخ های سؤالات، تمرینات و همچنین آزمون های حسابان یازدهم را شامل می شود. به جهت درک بهتر این موضوع، به طبقه بندی بخش های موجود در گام به گام حسابان یازدهم، خواهیم پرداخت:

  • مقدمه
  • سرفصل دروس
  • پاسخ تمرینات
  • پاسخ سؤالات متن کتاب
  • پاسخ فعالیت های انتهای هر فصل
  • پاسخ خود آزمایی های دروس

مشاوره دانش آموزان پایه یازدهم

بر خلاف تصورات موجود، استفاده از گام به گام حسابان یازدهم، کار اشتبهی نخواهد بود و ر مواردی می تواند تا حد بسیار زیادی نیز، به یادگیری دانش آموزان در مطالب درسی، کمک مفیدی برساند. اما دانش آموزان باید در نظر داشته باشند که اتکای بیش از حد به پاسخ های گام به گام حسابان یازدهم، نتیجه عکس برای آنها خواهد داشت و تأثیرات مخربی نیز برای آنها در بر دارد.

  • در حالت هایی که دانش آموزان، بدون صرف زمان فکر کردن به پاسخ سؤالات، به سراغ گام به گام حسابان یازدهم می روند، و صرفاً با کپی برداری، جواب فعالیت های کتاب درسی را می نویسند، به طور قطع، توانایی ذهنی آنها به شدت کاهش می یابد و به جرأت می توان گفت در این درس، تنبل خواهند بود.
  • به بیان ساده تر، دانش آموزان پایه تحصیلی یازدهم، چه در رشته ریاضی و چه در رشته تجربی، با عادت بیش از حد به حل تمرینات و سؤالات درسی از طریق گام به گام حسابان یازدهم، به مرور زمان، خلاقیت و حتی قدرت یادگیری خود در درس ریاضی را از دست می دهند و درک ادامه مطالب کتاب درسی نیز برای آنها مشکل خواهد شد.
  • واضح است که در صورت بروز چنین شرایطی و هنگامی که دانش آموزان درک مناسبی از نحوه پاسخ گویی به سؤالات نداشته باشند، قطعاً در امتحانات مدارس نیز دچار مشکلات گسترده ای می شوند و از پاسخ گویی به سؤالات امتحانات نهایی باز می مانند. در نتیجه بهتر است در کنار استفاده از گام به گام حسابان یازدهم، خود دانش آموزان نیز به حل سؤالات به روش های دیگر و به کار گرفتن خلاقیت بپردازند.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید